PERSONEELSFEEST

Opteer om uw volgende personeelsfeest in een iconische locatie te laten plaatsvinden. CARRÉ b2b is met zijn veelzijdige multifunctionele evenementenruimte ideaal voor eender welk thema dat u voor uw personeelsfeest kiest. Deze aparte locatie langs de A12 is bovendien vlot bereikbaar met ruime parkeergelegenheid.

Met CARRÉ b2b biedt het ervaren eventteam van Jetset Events een veelzijdige evenementenhal aan die volledig moduleerbaar is naar de wensen van elke klant. Het team van CARRÉ b2b is met 15 jaar ervaring in de evenementenbranche de perfecte partner die u graag bijstaat om een spetterend personeelsfeest te organiseren waarover nog lang zal worden nagepraat!

Vraag een offerteDOWNLOAD BROCHURE

CARRÉ b2b BIEDT:

Uw event in CARRÉ b2b? De juiste keuze! Met CARRÉ b2b kiest u voor een veelzijdig moduleerbare evenementenhal in een iconisch pand die helemaal kan worden aangekleed naar uw wensen of met de branding van uw bedrijf. Perfect voor elk type event. Bovendien kan u rekenen op een ervaren en toegewijd team dat u met raad en daad bijstaat in het hele organisatieproces.

  • Gewenste stijl en setting
  • Wij denken echt met u mee
  • Alles in huis, van entertainment tot techniek
  • Unieke locatie in een historisch pand
  • Diverse cateringmogelijkheden
  • Ruime parkeergelegenheid en nabijgelegen openbaar vervoer

ONZE VOORDELEN

TOP NOTCH TECHNOLOGIE VOOR EEN GESLAAGD EVENT!

CARRÉ b2b biedt u een moduleerbare venue die u helemaal naar wens kan worden aankleden. De nieuwste technologie staat klaar voor een geslaagd event.

GOED BEREIKBARE LOCATIE LANGS DE A12.

CARRÉ b2b is een icoon in de event sector. Deze eventlocatie is vlot bereikbaar met een eigen op- en afrit aan de A12 tussen Antwerpen en Brussel. Geen parkeerproblemen trouwens, want u vindt bij de locatie gratis parkeergelegenheid.

ERVAREN EVENTTEAM ONTZORGT!

Met het ervaren evenemententeam van Jetset Events heeft CARRÉ b2b een toegewijde crew in huis om al uw evenementen succesvol te begeleiden van begin tot einde. Ons team neemt u dan ook graag alle zorgen uit handen zodat u volledig op uw gasten kan focussen.